Για αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ christos.vas94@gmail.com.

Σελίδες

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Οι Ιρλανδοί καλούν τον άγιο Πατρίκιο να επιστρέψει στην Ιρλανδία- Από λόγια του ίδιου του αγίου

Οι Ιρλανδοί καλούν τον άγιο Πατρίκιο να επιστρέψει στην Ιρλανδία- Από λόγια του ίδιου του αγίου




Μετά από μερικά χρόνια βρισκόμουν και πάλι στη Βρετανία (έχοντας επιστρέψει από την Ιρλανδία) με τους γονείς μου και αφού με υποδεχτήκαν μου ζήτησαν μετά από τα προβλήματα που πέρασα να μην φύγω ξανά μακριά τους. Σε ένα όραμα που είχα τη νύχτα, είδα έναν άντρα του οποίου το όνομα ήταν   Victoricus να έρχεται από την Ιρλανδία με αμέτρητα γράμματα και μου έδωσε ένα από αυτά και διάβασα τον τίτλο του γράμματος και έλεγε: «Η φωνή των Ιρλανδών». Και καθώς διάβαζα την αρχή του γράμματος μου φάνηκε πως άκουγα τη φωνή εκείνων που βρίσκονταν κοντά στο δάσος του Foclut (στην Ιρλανδία) το οποίο βρίσκεται κοντά στην δυτική θάλασσα και φώναζαν με μια φωνή: «Σε ικετεύουμε, άγιε νέε, να έρθεις και να περπατήσεις και πάλι ανάμεσα μας.» Ένοιωσα μια έντονη συγκίνηση μέσα στην καρδιά μου και δεν μπόρεσα να διαβάσω άλλο και έτσι ξύπνησα. Δόξα στο Θεό, γιατί μετά από τόσα χρόνια ο Κύριος απάντησε στις προσευχές τους.


Αγγλικό κείμενο  http://www.ccel.org/ccel/patrick/confession.vi.html
μετάφραση orthodoxy-rainbow    

Δεν υπάρχουν σχόλια: